Retningslinjer for tilmelding

Tilmelding til Teknologiskolens aktiviteter foregår via vores hjemmeside.

Vores primære aktiviteter er sæsonholdene, der typisk kører fra September til April. Man tilmelder altid en deltager for en hel sæson, men kan vælge at betale kontingent i én eller to rater.

For andre aktiviteter vil periode og betingelser også fremgå af informationssiden for den enkelte aktivitet, f.eks. vores sommercamps.

Se endvidere vores handels- og medlemsbetingelser samt privatlivspolitik

Vi optager ikke folk på venteliste, men har istedet en mailingliste man kan melde sig på ift. at få information, når der er ledige pladser, eller når tilmelding til vores aktiviteter åbner.

Når man er tilmeldt en aktivitet anbefaler vi, at man tilmelder sig vores lukkede facebook-gruppe, som vi også bruger til kommunikation. Derudover kommunikerer vi selvfølgelig direkte ud pr. email, når der er vigtig information for den aktivitet man er tilmeldt.

Udmelding af Teknologiskolen sker skriftligt til formanden.