Om Teknologiskolen

Teknologiskolen er en frivillig forening, der tilbyder teknologisk orienterede fritidsaktiviteter for børn og unge.

Teknologiskolen ønsker med vores tilbud at stimulere og udvikle interessen for teknologiudvikling, innovation og samarbejde gennem et lærerigt og uformelt miljø, hvor der er plads til at arbejde med egne ideer såvel som planlagte aktiviteter. Foreningen ønsker at skabe et fællesskab, der går på tværs af alder, køn, etnicitet og social baggrund, og henvender sig til alle børn og unge fra ca. 6 – 18 år.

Foreningen drives på frivillig basis af teknologi-interesserede og teknologi-kyndige personer, og hovedafdelingen hører hjemme i Mærsk-bygningen på Syddansk Universitet, Campusvej 55, 5230 Odense M.

Hvis du er interesseret i at starte en afdeling op, så kontakt os endelig på info@teknologiskolen.dk.

Se vores privatlivspolitik.

Følg os også på vores facebook-gruppe.

CVR: 36661917

Skriv til os

Hvis du har spørgsmål til vores forening eller vores forløb - også gerne hvis du kunne tænke dig at være frivillig sammen med os.